nedelja, 13. julij 2014

(10., 11. & 12. dan) West Highland Way (WHW)

Pohod.  Tega verjetno ne bom znal preveč dobro opisati. Tudi ni veliko ljudi, ki radi hodijo, hodijo daleč. Jaz pa to pač rad počnem. Kot izziv, kot način spoznavanja odročnih krajev, nekaj za dušo, čas za razmišljanje in odmaknjenost.
Tokrat sem se prvič lotil  dolgega pohoda povsem sam. V preteklosti sem že prehodil dve daljši poti s prijatelji: 1. Z Goričkega v Piran (~385km, navdih: "za foro", "oddih" po maturi, Vlado Kreslin), 2. Pembrokeshire Coastal Path (186 milj/~300km, navdih: eden najpriročnejsih izmed top 10 pohodov leta 2012).

Kot se za deževno državo spodobi - voda je povsod
...če ni vode, je pa zeleno
Povprečen hrib ob poti
Sončna pot v neznano
Ovce na vsakem koraku (takšne ali drugačne, včasih jih zamenjajo krave, občasno celo jeleni)
Tako sem hodil naslednje 3 cele dni, vsak dan več, vsak dan več žuljev, vsak dan bolj zmatran, vsak dan manj trgovin (vasice kmalu sploh nimajo več trgovin, vasic je pa samo kakih 5), vsak dan bolj lačen, vsak dan manj denarja (zadnji dan sem imel v žepu manj kot 1£, pozabil sem računati trajekt, vasice pa imajo še manj menjalnic kot trgovin, torej 0).

Sledi znakom!

Počitek v stari ribiški vasici

Zadnji dan sem prehodil ze 30 milj (rezultat tega, če se lotim takih izzivov sam - vedno pretiravam), skoraj preveč za moje noge z vso opremo na hrbtu. Nekako sem pozno zvečer le prilezel do cilja, na prazen glavni trg v Milngavieju, nato pa kot samo zame naročeno - prileti cel pihalni orkester (s škotskimi dudami itd.). Vaje v praznem centru ob devetih zvečer.
Končno se srečam tudi z gozdovi
Tudi praproti je ogroooomno
Včasih je pot za koga prezahtevna in ga pridejo reševat z velikanskim helikopterjem
Prenočišče s klopco in razgledom na jezero
Prodaja spominkov jim gre kar vredu
Tudi škotskega narečja sem se naučil
Zmatran, a vendarle na cilju
Končna ocena: Lep in naporen pohod, dovolj hribov, včasih preveč asfalta, Pembrokeshire Coastal Path je še vedno boljši. Mogoče bi WHW priporočil kot izziv gorskim kolesarjem (nekaj sem jih tudi srečal). Vseeno pa spet več kot zadovoljen z vremenom.

Ni komentarjev:

Objavite komentar