sobota, 25. oktober 2014

Epilog

Po dobrem mesecu doma, skoraj vsakodnevnem obujanju spominov s potovanja, diplomiranju in še bi lahko našteval... sem 1. oktobra uradno postal brezposeln, študentskega življenja je konec, čas je za nove izzive, nova potovanja, po novem pa tudi čas za iskanje dela. Ko si brezposeln, je časa seveda preveč, jaz sem ta čas porabil za razmislek kako naprej. Delo? Potovanje? Delo + potovanje?.
Z odvečnim časom sem prebrskal velik del interneta, raziskoval možnosti, na koncu pa prišel do spletne strani Anywork Anywhere, kjer se mi je kar na hitro odprlo več možnosti. Po treh poslanih prošnjah, sem v 5 minutah dobil pozitiven odgovor. Po začetnem obotavljanju, če sem res pripravljen na svoje prvo delo v tujini sem se le odločil - za 6 mesecev bom v hotelu na Shetlandskih otokih pomival posodo v kuhinji.

Več o "novem" življenju/preživljanju sledečih 6 mesecev daleč od doma, pa boste lahko prebrali na novem temu namenjenem blogu - Tomo dela.

Preden pa nov blog resno zaživi, pa si lahko ogledate še eno galerijo do sedaj neobjavljenih (mogoče tudi že objavljenih) drugačnih slik s potovanja po britanskem otočju..

V Bruslju sem s kolesom prehiteval vroče kolesarke
...in srečal mestnega osla
...ter mestnega psa s prehlajenim mehurjem?
Naj sliši cel Bruselj!
V Bruslju so tudi biki
Nikoli me ne bo izučilo - bruseljska pašteta namreč res ni dobra (odprava Wales/Pembrokeshire 2013 to že ve), ampak lakota naredi svoje 
Na rolerjih bi bil tudi meni London bolj všeč
Kača na otoku Ness
Hrčkov grob na otoku Ness
Prebiranje zabavnih vabil na javnih wcjih
Na severu Škotske so mi družbo delale predvsem ptice...
...ob sestopu s Quinaga žabe...
...po plažah morske zvezde...
...in nasedle meduze...
...po travnikih pa tudi škotsko govedo (Highland Cattle)
Zaradi preveč ovc po vsem otočju, je treba biti nanje pozoren tudi na cestah
Trajekt na klic (jezero Loch Lommond)
Maček v Glasgowu misli, da je kip
V neki vasici na jugu Anglije je glavna skrb gluh maček (res, na vsakem ovinku je bil tak znak)
Še nekaj drugačnih avtohtonih vrst goveda (Druridge Bay Country Park)
Britanci imajo radi kazni
Res nevem kako naj bi to delovalo...
Če ti je na trajektu dolgčas, hodi
Po manjših vasicah pohodnike čakajo tudi poštene trgovinice (Hadrians Wall Path)
Na vrhu Old Man of Coniston-a (slikano na dan poroke)
Nekatere nasedle meduze si tako kot mr. Jelly na sliki, zaslužijo tudi svoj grob (nekje na plaži v Colwynskem zalivu, S. Wales)
Nevem kaj ta maček v Llandudnoju predstavlja, je pa grozen.
Billi!
Sandgator v Aberdaronu (S. Wales)
pred - potem 
potem - potem potem

P.S. S tem je blog uradno zaključen (razen lektoriranja starih člankov...), šeenkrat pa ste lepo vabljeni k branju novega bloga Tomo dela.

Ni komentarjev:

Objavite komentar